Klonovani SIM

Ales Filip afilip
Středa Březen 17 12:08:46 CET 2004

Hello Libor,

st?eda, 3. ??jna 2001, you wrote:

LK> Zdravim,
LK> obcas tady bezi diskuse o SIM kartach. Chtel jsem zkusit naklonovat jednu
LK> Paegasovou kartu, ale slysel jsem, ze pry nove SIM maji omezeny pocet
LK> autentifikaci a ze pri scanovani klice Ki se karta znici. Je to pravda ?
LK> Mate s tim nekdo zkusenosti? A pokud bych nakrasne oba klice vyscanoval, je
LK> mozne pouzit treba soft ASIM, ktery by podle techto klicu simuloval
LK> originalni SIMku?
LK> Diky moc za kazdou odpoved ...

Bohuzel, je to tak. Pokud ma karta uprostred ICCID cislo 971, je ma na
100%  omezena  na  90k autorizaci. Ja mam ted bankovni a ta tam ma kod
071,  takze nevim, jestli je omezena. Ale pristi tyden to zjistim :-))
Pokud  chces  zkouset klon, kup si Oskartu za 400Kc, a ta jde klonovat
bez  problemu,  Ki  mas  tak  za  8  hodin. Dokonce muzes mit v jednom
telefonu  original, a v druhem klon, oba prihlasene k siti, a Oskarovi
to nevadi.

Na  simulaci  muzes  pouzit  Asim4, nebo Asim DeLuxe, ale je problem v
tom,  ze se z toho da volat az do prvniho impulsu. Potom Asim vypadne.
Druha  moznost  je  pouzit Wafer Card (PIC 16C84 a nejaka eeprom, snad
24c08, nebo jaka). To chodi bez problemu.

--

Ales Filip    <afilip@gmx.net>
Kutna Hora    Czech Republic