Budic na paralelni port v obousmernym modu

Zdenek Janish medusa
Středa Březen 17 12:08:23 CET 2004

Ano, tak jsem si to myslil take, lec skutecnost je ponekud jina...
Ty MB jsou nove a jiz nekolik takovych mi proslo rukou, vsechny funguji
skvele, jenze pro tiskrny i scannery, majitel tohodle PC si drive koupil
Scanner Genius (blabla) a to je takova prisera ze to az neni pravda, nicmene
me bombarduje proc mu to nechodi? A tak jsem to hodil na osciloskop a
pozdeji na merak a jen jsem se divil. Tak jsem vymenil MB a totez... Horsi
je, ze tech 3,3V je pomerne tvrdych a navic se jedna jenom o data (PIN 2-9)
vsechno ostatni je normalni (5V)
-Jedno reseni je vyrobit nejake aktivni hejble na prevod urovne
-Dalsi kartu do PC (a tak to asi dopadne)

Zdenek Janish

----- Original Message -----
From: "pavel prochazka" <hacesoft@email.cz>
To: <hw-news@list.gin.cz>
Sent: Monday, October 15, 2001 6:15 PM
Subject: Re: Budic na paralelni port v obousmernym modu

Dobry den,

ja si myslim ze na LPT je 5V. Alespon se k tomu portu tak chovam. Mam doma
programator ktery programuje soucastky ktere jsou napajeny z externiho
zdroje 5V a slape to OK.
Pokud mate nejaky atypicky LPT port, tak bych dal na kazdy vodic odpor 50
ohmu. Aby to nebylo propojeno natvrdo. Podle me musi byt ve scanneru nejaky
zesilovac signalu. Kdyz to pripojim pres nejaky dlouhy kabel (treba 2m) tak
to musi chodit. Ale pokud se jedna o standartni LPT port a scanner pro PC,
tak bych nic neresil a pripojil bych to natvrdo a musi scannovat jak otekly.

S pozdravem
Pavel Prochazka