hmyz&deratizace

Lubor Otta butan
Středa Březen 17 12:08:11 CET 2004

Vcera jsem videl v Makru chytac hmyzu na pro mne novem principu. Kruhova fialova zarivka, ktera hmyz laka, a v jejim stredu je ventilator ktery hmyz nasaje a prefiltruje ma sitce. Vysuseny hmyz ze sitky spadava do zasobniku:-)
Myslim ze to bude dobre fungovat, jenom se nesmi prerusit dodavka energie.
Lubor

Od:	Michal Krestan
Odesl?no: 	21. ??jna 2001 23:56
Komu:	hw-news@list.gin.cz
P?edm?t: 	hmyz&deratizace

Kdysi se tu psalo neco o elektronickem hubeni komaru, ale ja bych potreboval
neco, co dokaze hubit vsechen letavy hmyz. Nechci pouzivat vlasti metodu s
vn zdrojem a zarivkou a ani nechci pouzivat nejakou chemii, ktera bude
likvidovat i me. Najde se u nekoho nejake reseni ?

                    Michal