Databaze

Slavomir Skopalik skopalik
Středa Březen 17 12:08:11 CET 2004

Doporucuji Interbase 6.0, presneji firebird,
vice informaci najdes na www.ibphoenix.com.
Ceska konference je na www.delphi.cz (dotazy na FB se toleruji).
Ukazka Interbase (FB) + PHP je treba na nasich
www strankach hlubocky.del.cz.
CASE pro navrh DB najdes treba na www.casestudio.com
nebo v ceske verzi na www.casestudio.com/rksoft.
Cestina je v pohode, ja pouzivam IB5.6 po dobu 2 let pro
prumyslove aplikace (planivani vyroby) v rezimu 24*7.
Ted planujeme prechod na FB, posledni verze jiz vypada
stabilne (zatim jsem nenasel DB, ktera by nemela chyby
a to vcetne oracle).

	Slavek