Basy do auta 2

ezopaci ezopaci
Středa Březen 17 12:08:08 CET 2004

> Znamy by potreboval schemu na zosilovac do auta, najlepsie nieco
> s malo malo suciastkami. Jeho poziadavky:vystup ma byt 100-
> 400W

To chce simulovat Armagedonovu bitvu v aute ? :-)

>, napajanie 12V, rozsah 20-1000Hz.

No s tim je prave ten problem, musi se udelat menic na nejakych cca. +-35V
Stavel jsem takovej zesik a o schematu menice do nej se tady v konfere uz
psalo. Mrknete do starsich zprav. Posilal jsem to nekomu, kdo to nekde
vystavil
na web. Pokud to nenajdete, dejte vedet a nekam to soupnu, ale az v druhem
pripade, protoze to ted nemuzu najit.

> Vystup klasicky alebo
> na 2 cievkovy reproduktor. Postaci mu aj odkaz na nejake
> _konkretne_ schemy na Internete.
> Dakujem.
> P.Svorc

Ja sem tam dal zesik 2x135W s TDA7250 a je opravdu super. Stabilni,
maly/zadny sum, male zkresleni, nepotrebuje rele na odstraneni ....
Vykon mi ted s odstupem casu prijde hoodne zbytecny. Na basy to sice
v aute chce opravdu vice jak tech 20W co se da z radia vytahnout, ale
myslim ze 50-60W bude az dost.

Tom?s Chv?tal
EZOP Praha s.r.o.
02/57320853