redukce SCSI

Dusan Dolezal dusan
Středa Březen 17 12:09:03 CET 2004

| Odes?latel: Karla Dvor?kov? <karla.dvorakova@seznam.cz>
| proc si myslite, ze stroje tridy 80486 patri do muzea ?  Vite kolik jich
| znam v provozu ?  Jam mam v praci stroj 80386/20 a bohate mi staci na to
co
| tam dela. Proc by se mel vyhodit, jenom proto ze je jiz starsi ? To
| opravdu nechapu. Mimochodem v  moji siti je take jeden 80486/66 SX  a
behaji
| na nem Windows 98 SE bez vetsich problemu a hlavne stabilne. A verte nebo
| ne, dokaze to prehrat i mpg soubor !! Popravde receno, zlata 80486/80 DX2
> [...]

Omlouvam se, ale nedalo mi to.

Stary HW byl delan na to aby SPOLEHLIVE SLOUZIL, kdezto dnesni je delan na
to aby se SPOLEHLIVE PRODAL. A to je nebetycny rozdil.

Intel pri uvadeni pentia daval dozivotni zaruku, kterou potom potichu
zkracoval na dnesni rok (OEM procesory) az pet let ("boxovane" procesory).
Coz se mi zda na procesor docela malo.

Taky AMD nestoji pozadu. Uz K-5 se vyznacovaly rychlym starnutim, takze se
po par mesicich v serveru musely podtaktovat aby server jel v poradku.
Kupodivu windows na tom jely bez problemu. Stare 386/486 od AMD byly ovsem
bez techto problemu.

Drzim tedy palce vsem staromilcum, aby jim ten jejich HW slouzil vecne.

Zdravi

             Jaroslav Lukesh