NiMH

Jaroslav Lukesh lukesh
Středa Březen 17 12:07:18 CET 2004

| Odes?latel: Vorel Martin - Decin <Martin.Vorel@alusuisse.com>
| Kanadsti farmari pouzivaji atomove raeaktory ? Vis o tom neco vic? Kde na
ne
| vzali ? ...To asi nepasou kravy ... ;-)

Je to asi jako takovy ten kompresor na sbijecky, ale vetsi. Pred asi 15
lety jsem to videl v nejakem letaku co mel nas ucitel elektroenergetiky na
prumce. No a kde by na to vzali? Dlouhodoba pujcka to snad vyresi, nehlede
na to, ze mi to bude davat stavu dalsich 30-50 let.

Je to asi pul roku co jsem nekde cetl o jadernem reaktoru pro cinzovni
domy, ze je to valec, ale uz nevim kde to bylo ani jake mel presne rozmery.

             Jaroslav Lukesh
[ www.netem.cz/article.php@sid=658 ++ www.netem.cz/article.php@sid=638 ]
          "One world, one web, one program"  -- Microsoft promotional ad
          "Ein Volk, ein Reich, ein Fuehrer" -- Adolf Hitler