232

Straka Matus magpie
Středa Březen 17 12:07:06 CET 2004

Ked je tu uz debata okolo 232, spytam sa este raz, uz som sa pytal pred
casom ale nevyriesilo sa to.

Mam ST232 v katalogovom zapojeni, kondenzatory 1mikrof keramika. 3x z
piatich pokusov mi obvod pri zapojeni nenabehne a namiesto toho sa strasne
hreje (podla priebehu napati na kondenzatoroch nenabehne oscilator a pumpa).
V com moze byt problem?

Mam to pouzite ako zdroj napatia 20V/1mA z 5V.

Dakujem.

Matus.