Freetradezone -> Paytradezone

hwnewskonference hwnewskonference
Středa Březen 17 12:06:51 CET 2004

> Freetradezone se pry chysta zpoplatnit pristup ke starym datasheetum (asi
300$ mesicne). Zdarma bude

Bohuzel, stranky jsou tvorene dynamicky a WebCopier si s necim takovym asi
neporadi ... ale kdyby se nasel mezi ucastniky zkuseny hacker :))) ... ja
bych se nezlobil...

NA DRUHOU STRANU:
vyzkousel jsem nedavno dotazovany datasheet na STK7253 a stejne jako
www.semiconductor.ru je vysledek 0.
Cili otazka zni, ma-li to smysl ..., kdyz semiconductor free je ...
Pokud ma nekdo z ucastniku kamarada nebo je nedej boze sam jednim z
warezu.cz:)), je to obecne dobry namet na tvurci cinnost :))) ... ja jsem
chemik a muzu rict, ze takove problemy jake jsou pri shaneni datasheetu a
informaci o soucastkach v elektronice chemie vubec nezna ...
Preji hezky den, Simon Cihelnik