schema+plosnak na zdroj GES v EAGLE

Dusan Dolezal dusan
Středa Březen 17 12:06:52 CET 2004

Myslim, ze staci poslat pouze BRD a SCH, kdysi jsem si neco prenasel z prace
domu a vsechno fungovalo, i kdyz jsem si zapomel vzit knihovnu s vlastnimi
soucastkami (pouzivam ale verzi 4.01).

Vyzkousite to snadno - proste na chvili prejmenujte ten LBR soubor, kde jste
soucastky nakreslil a zkuste to otevrit, jestli se to spravne zobrazi.

Dusan Dolezal

-----Original Message-----
From: owner-hw-news@list.gin.cz [mailto:owner-hw-news@list.gin.cz]On
Behalf Of vicek.radek@ozjc.cpost.cz
Sent: Tuesday, November 27, 2001 1:04 PM
To: hw-news@list.gin.cz
Subject: schema+plosnak na zdroj GES v EAGLE

Jelikoz se mi ozvalo jiz behem chvile asi 5 lidi dam to zitra do uschovny a
poslu sem odkaz at to nemusim posilat kazdemu zvlast.

Jen resim problem. Kreslil jsem si do toho nejake soucastky (spis tedy asi
vcera jen jednu, ale nevim jestli nejaka neni nakreslena oddriv) bo jsem je
v knihovnach nenasel a ted nevim co vsechno musim poslat aby to nejak
nervalo ze ty soucastky nemate v knihovnach.

Jak to vubec v EAGLU funguje preci si neprepisu neci knihovnou tu svoji,
kdyz mi bude nekdo neco posilat.

Jinak pouzivam verzi 3.55.

RadekCX