ATARI 8732

Andy Jancura andy_jancura
Středa Březen 17 12:06:45 CET 2004

> Naozaj?! Pokial ma pamat neklame, tak ATARI XL-XE bolo C64 v modrom s
> cervenymi motylikmi. A oba stoja na temer tom istom core 6502 a to nie je
> Motorola.

Procesor 6502 navrhla firma Mostek, ale tusim ze tam byl nejaky prebehlik
puvodne pracujici pro Motorolu. 6510 z C64 mela navic integrovane I/O porty
a 6502C resp (65C02) pouzita v pocitacich ATARI mela zase navic signal halt pro
uvolneni sbernice druhemu procesoru (ANTIC). Hlavne se tu proboha nesnazte
srovnavat C64 a XL/XE nebo tu budeme mit dalsi flamewar ;-)

Nicmene kdybych mel byt dusledny tak v puvodni odpovedi nebylo specifikovano
jake pocitace ATARI. Rady ST a TT byly zalozeny na Motorole 68xxx.

Jakub Slajs