Demagnetizace obrazovky

jiri@bezstarosti.cz jiri
Středa Březen 17 12:06:45 CET 2004

Zdravim.

Na jednom hodne letitem monitoru jsem provadel pokus
s jezdenim velice blizko obrazovky sepnutou trafopajkou
- samozrejmne ne zhavym hrotem do ni :-).
Musim rict, ze mi na monitoru uz moc nezalezelo, ale
fleky se trochu rozpustily, ale mozna se mi to jen zdalo,
nevim. Nicmene je to mene prace, nez tu civku vyrabet.

--
Jiri Bezstarosti

-----Original Message-----
From: Renda Damek [mailto:rene.damek@atlas.cz]
Sent: Thursday, November 29, 2001 2:15 PM
To: HW konference
Subject: Demagnetizace obrazovky

Zdravím všechny,

Mám problém s jedním monitorem k PC. Obraz je vidět normálně, ale přes
celou obrazovku jsou duhové obrazce. Asi jako olejová skrvna na vodě.
Občas jsou symetrické, jako když koukáte na čtyřboký jehlan zhora.
Objevilo se to náhle. Poblíž monitoru byly umístěny dva malé
reproduktory (asi 2 roky).
Zkoušel jsem pohybovat monitorem a obrazce se mění.

U některých monitorů je tlačítko na demagnetizaci, tady ten to však nemá.
Nevíte, někdo, jestli by to mohlo být způsobené zmagnetováním obrazovky ?
Nemá někdo návod na výrobu nějaké odmagnetizační cívky (někde jsem se
kdysi domáknul, že něco takového se dá vyrobit pro obrazovky nebo MGF
hlavy magnetofonů). Zkusil bych jestli to pomůže.

--
Díky, s pozdravem Renda, rene.damek@atlas.cz

Daląí informace o konferenci Hw-list