RS-232 a Pascal

Spiritus SpiritusII
Středa Březen 17 12:06:45 CET 2004

| Odes?latel: Straka Matus <magpie@pobox.sk>
| Hadal by som, ze demagentizacia je o tom, rovnomerne rozlozit pole tak
aby
| sa navzajom rusilo (alebo bolo vsade rovnake).

Jenom trochu... Demagnetizace je o tom, ze pomalu slabnouci magneticke pole
ve spolupraci s hysterezi magnetickeho materialu zpusobi, ze dotycny
magneticky material se postupne odmagnetuje. POle vubec nemusi byt
rovnomerne, ale potom se musi odmagnetovavat vicekrat z jinych mist. Blbe
se to rika, ale mnohem lip si to predstavite, kdyz uvidite prubeh indukce
odmagnetovavaneho materialu.

Az budete odmagnetovavat, nikdy civku nezapinejte v blizkosti demag.
materialu, ale aspon 2m od nej. Priblizte civku co nejblize a pomalu
oddalujte az do tech cca 2m.

Zdravi JL.