RS-232 a Pascal

Martin Sveda sejda
Středa Březen 17 12:06:44 CET 2004

Zdravim.

Pri seriovem prenosu dat se pouziva na vysilani linka TXD,
na prijem RXD. Ostatni signaly jsou na "rizeni toku dat".
Bud se pouziva rizeni RTS/CTS nebo DTR/DSR.
RTS/CTS se pouziva nejcasteji (aspon si to myslim)...

Asi neljip je vyznam jednotlivych signalu
popsan v Linux Serial HOWTO. Pokud
vam nevadi anglictina, tak bych doporucoval cerpat
odtud. Kazdopadne data behaji jen po linkach RXD, TXD.

--

----
                                         Martin Sveda

		      email:        sejda@kn.vutbr.cz