referencia - otazka

Igor Cesko cesko
Středa Březen 17 12:02:48 CET 2004

  Zdravim!
Voli je podle toho, pri jakem vystupnim proudu ma zacit reagovat
posileni externim tranzistorem: 0.7V / (Ivyst+Iref). Ten proud musi
byt mensi jako je max. proud z reference. Iref je klidovy proud ktery
odobira reference - tim je omezena max. velikost odporu:
Rmax=0.7V / Iref.
REF01 muzete nahradit i 78Lxx ale ta presnost - nic moc.

  S pozdravem
                             Igor

-------------------------
Ing. Igor Cesko