Nebyl nalezen subjekt

Ondrej Tesar - Boza boza1
Středa Březen 17 12:02:48 CET 2004

Bylo by zajimave dodat, k cemu to potrebujete.
Stavel jsem prachobycejny menic ze dvou tranzistoru,
transformatoru a jeste asi tri soucastek pro napajeni
holiciho strojku a bylo to OK. Je to pouzitelne asi do
prikonu 20W i pro jine spotrebice, kterym nevadi, ze je tam
naprazdno vice, nez 230V.

Ondrej Tesar