Dotaz na bezdrátový přenos

Kuchař Rudolf dverer
Středa Březen 17 12:02:10 CET 2004

Četl jsem Váš dotaz a nedostačující odpověď, ale snad do této doby jste se
něco dozvěděl. Sháním k pohybovým čidlům přenos poplachu na vzdálenost asi
10 km bezdrátově, snad nejlépe na telef. linku. Stále mi nabézejí celé
zařízení i s ústřednou za Velké peníze. Mě by stačil jen přenos, ústřednz s
čidlem se zde prodává za 1200 kč. Tento domácí poplach zde je  a mohu ho i
opatřit. Ostatní bych zapojil. Pokud máte informace byl bych rád za zaslání.
S pozdravem KR.
---
Odchozí zpráva neobsahuje viry.