OT Graf. karta

poupa michal.poupa
Středa Březen 17 12:02:10 CET 2004

ja mam Matrox G400 (predchudce) a je to nejlepsi a nejryclejsi 2D karta. Co
se tyce ovladacu tak jsou taky perfektni update cca po 2 mesicich Win9x,
Win2000, Linux ...
Tahle karta dobre prevodniky a ma ostry obraz (frekvence se da soupat po 1
Hz), vystup pro dva monitory (nebo TV)
Co se tyce 3D hrani tak tam uz trosku zaostava... na to bych doporucil jine
karty. Ale pokud chce clovek hlavne pracovat a jen obcas hrat tak je to
dobra volba.