Napalovacka HP writer 8230e USB

Naprstek Jiri-R54332 Jiri.Naprstek
Středa Březen 17 12:04:26 CET 2004

Hoj,
  USB prenasi maximalne, povezme 1.2MB/s, 4x vypalovacka cerpa data priblizne 600kB/s, coz je vicemene polovina. Problem bych videl v tom, ze USB ma na strane pocitace houbeles buffery, takze kdyz se wokna na chvili zamysli, tok dat se prerusi. No a kdyz ta vypalovacka se radove shoduje s prenosovou kapacitou USB, muze to byt nebezpecne. Nepocitaje obcasne opravy prenosu a tak...

  Jsem skalni priznivec SCSI a kamaradum dalo hodne prace presvedcit me, ze i IDE vypalovacky nejsou jen draha podlozka stolu. No jeste porad bych si radsi koupil SCSI vypalovacku (taky muze byt externi :-)).

  USB sbernici mam rad, chodi celkem rychle, dobre se na ni bastli a kdyz se vykaslu na drivery do woken, neco linuxoveho si slepim vzdycky (kdyz uz konecne nejaka dobra duse vypotila OHCI) :-)

  A neodpustim si komentar k HP-vypalovackam, ze zkusenosti s vypalovackama HP, teac, yamaha a plextor si troufam tvrdit, ze reseni mikroskop-rysovaci jehla je spolehlivejsi nez HP a ze od plextoru uz asi nikdy neodejdu..

No, to k vyreseni problemu asi moc nepomaha.. Zkusil bych pripojit vypalovacku do jednoho USB portu primo na masince samotnu a ostatni periferie do portu druheho. Preci jenom, ty dva porty na bedne jsou dost nezavisle, prinejmensim se neperou o buffery a nesdili tok.

Hezky den,

Jirka Naprstek