zase teplomer

Snail Instruments snail
Středa Březen 17 12:01:27 CET 2004

Zalezi, jestli ma byt teplomer s mikroprocesorem, nebo s 7107. PWM vystup se snadneji zpracuje procesorem, pro 7107 je vyhodnejsi analogove odporove cidlo jako KTYxxx, pripadne platinove, niklove, molybdenove, rheniove ci hafniove - podle potreby. Urcite bych se vyhnul diodam, tranzistorum, termistorum, tyristorum, triakum a jinym v principu nelinearnim senzorum.

J. Hanzal