Dotaz na MP3 prehravac

Michal Grunt michal.grunt
Středa Březen 17 12:11:11 CET 2004

Jeste jen tak z praxe :)
Jestli muzu doporucit tak bootovat z diskety. Sice to trva minutu-dve
nez to najede, ale myslim si ze jakmile MP3 jede tak se po dlouhou
dobu vypinat nebude... u disku je problem hlucnost. Sice se da pouzit
power managent ale proc zbytecne trapit disk (zapinat/vypinat), kdyz
disketa poslouzi stejne dobre (navic se vsechny veci muzou narvat do
ramdisku).
No a jeste jedna vec, ventilatory vetsinou staci pripojit na 7V a pak
pouzit CDSPEED ktery zpomali CD-ROMku a pak bude mene hlucna. Sice se
to nakonec chova jako 286 (pomala CDROMka, bootovani z diskety), ale
to nic nemeni na tom ze to slusne prehrava MP3 a je to tiche takze se
u toho da i usnout.