Nejaky lepsi procesor

Andy Jancura andy_jancura
Středa Březen 17 12:05:17 CET 2004

>From: Ing. Vladimír Anděl <vaelektronik@mirnet.cz>
>To: Multiple recipients of list <hw-news@list.gin.cz>
>Subject: Re: Re[2]: Nejaky lepsi procesor
>Date: Wed, 14 Feb 2001 00:32:49 +0100
>
>Ta definice se mi libi, ale ja si pod pojmem Strukturovane programovani
>predstavuju rozcleneni programu na male, prehledne podprogramy (nebo funkce
>v terminologii cecka), ktere se od nekud volaji a z nich se volaji dalsi.
>lze pochopite delat i v assembleru. Cecko je k tomu vsak primo stvorene, i
>kdyz to zakazane goto tam funguje taky. Problem s vice vnorenymi volanimi
> [...]

Neviem, ci je prave stack problem, ale skuste si pozriet PicC Lite a kod
ktory z toho lezie von. Okrem toho dobre napisany program v C vygeneruje na
95% taky isty kod ako keby ste to programoval v ASM.
Procesory so stackom, musite vzdy davat pozor, aby sa nahodou neprepisali
pri nejakom tom call, aj ine premenne.

A.