Antistaticke pytliky - material

rotta, spol.s r.o. rotta
Středa Březen 17 12:05:17 CET 2004

Antistaticke pytliky jsou vetsinou z Mylaru, na kterem je naparena
molekularni vrstva hliniku. Kde se da sehnat ve velkem presne nevim, ale
kdyz jsem loni hledal dodavatele plastovych folii, tak vetsina vyrobcu mela
ve sve nabidce i folie se "snizenym elektrickym odporem", coz, jak
predpokladam je ono.
--
Rotta