NiMh provoz

jezek tjezek
Středa Březen 17 12:06:35 CET 2004

no jo - stacilo by odexperimentovat, pri jakem proudu se teplota nabitych
clanku nezvysi o vic nez napr. 5 K nad okoli, ale stejne, kdyz to tam pak
budu hustit tyden nebo mesic, bude to vadit nebo ne?

pripadne: kdyz je budu chladit, muzu do nich stale poustet 0,1C?     to asi
tezko, neverim, ze by se jim to libilo

jezek

----- Original Message -----
From: SSOU Vodochody s.r.o.
To: hw-news@list.gin.cz
Sent: Monday, December 03, 2001 11:53 AM
Subject: Re: NiMh provoz

Jeste k tomuto dotazu - Nabijeci proud by asi nemel presahnout 1C (obvykla
hranice - napriklad v soucasnosti oblibene tuzky TWICELL 1600mAh). Kdyz jsem
stavel nabijedlo pro svoje 4 clankove sady do digitalu, zacal jsem s 1,5C a
bylo to moc - sada doslova silene zhavila. Okamzite jsem to prekopal na 1C a
je klid. Prebijeni jako takove accu moc neskodi - skodi jim teplo ktere pri
tomto uvnitr vznika. Pokud by mel byt zdroj proudu trvale pripojen
(udrzovani), musi byt tak maly, aby ke vzniku tepla nedochazelo. Neco malo
by se melo dat vycist napriklad z datasheetu od nabijecich obvodu,
disponujciich rezimem "udrzovaci proud".

V.Wagner