PIC- C HI-TECH

Snail Instruments snail
Středa Březen 17 12:06:23 CET 2004

Jednou byla na tema velikost programu debata v piclistu. V podstate existuji pouze tri velikosti:

1) program se do pameti vejde
2) program se do pameti skoro vejde
3) program se do pameti nevejde

Pouze v druhem pripade ma smysl zabyvat se zefektivnenim kodu. V prvnim pripade neni co resit a ve tretim je treba vzit procesor s vetsi pameti.

>nieco napisete lepsie v asembleri, nez Vam to vypluje kompilator, tak mi to
>prosim poslite. V 99,9% pripadoch s Hi-Techom totiz napisete ekvivalent v C.

Jenom pro zajimavost - v jednom programu jsem dosel k takoveto konstrukci:

	BTFSS	_RMWAIT
	INCFSZ	PREMIN,W
	MOVF	SEC,W
	ANDLW	0x0F
	BTFSC	_Z
	BSF	LEDCNT,2

Jinym slovy:

if (!RMWAIT && (PREMIN == -1) || (SEC%16 != 0)) LEDCNT=4;

Tak co na to HI-Tech? :-)

J. Hanzal

Electronical devices for chemical laboratory, custom electronics design
Snail Instruments                      Josef Hanzal, M. S.
Vojanova 615                           phone/fax: +420-311-624433
266 01 Beroun                          e-mail: snail@iol.cz
Czech Republic                         URL: http://www.vitrum.cz/snail/
GPS: 49deg58'28" North, 14deg 4'35" East