PIC- C HI-TECH

Ing. Vladimír Anděl vaelektronik
Středa Březen 17 12:06:23 CET 2004

Zatim neumim s PICama, ale u 51 si nedovedu predstavit
programovani bez cecka. Pochopitelne neco delam i v asm, ale jen
napr. kdyz si potrebuju odpocitavat strojove cykly. Vim o par
vecech, ktere stary Keil dela pomalu, ale tech je opravdu jenom
par. Jinak v cecku delam i rychle aplikace, napr. u DCF citace
prerusuju kazdych 256 strojovych cyklu a pred prerusenim musi
byt vsechno hotove a procesor musi byt v IDL rezimu. A ze se tam
docela i neco veslo.
Andel

> [...]
poradnou
>aplikaci,
>bude Vam dobry kazdy byte a pak teprve budete moci posoudit, v
cem je mozne
>to napsat,
>aby se to tam veslo a take to dost rychle bezelo. To, ze se Vam
jeste
>nepodarilo psat
>v assembleru dost pohotove, nemusi znamenat, ze to nelze. Ano
je to o neco
>pomalejsi
>to napsat, ale az udelate treba DES nebo jeste nejake
slozitejsi kodovani
>jako RSA
>a bude se na nej muset ve vyssim jazyce cekat minuty, uvidite
jak se bude
>zakaznik tvarit.

Tak toto moze naozaj napisat len clovek, ktory generovany kod zo
zmieneho
kompilatora v zivote nevidel. Skuste si stiahnut aspon Lite
verziu a ak
nieco napisete lepsie v asembleri, nez Vam to vypluje
kompilator, tak mi to
prosim poslite. V 99,9% pripadoch s Hi-Techom totiz napisete
ekvivalent v C.

>Zkou?el jsem ho, ale nep?i?el jsem jak se v n?m lad? programy.
Jde to
>v?bec?

Ano, zozen si HI-TIDE.

A.