klic

Ales Prochaska prochaska
Středa Březen 17 12:06:17 CET 2004

Neposilejte mechanicke zamky zbytecne do srotu. Navrhujete
elektronicky zamek se statickym klicem, coz neni o mnoho lepsi. To se
prece da odposlechnout, napojit se na ten konektor skrytymi dratky
nebo treba bezdratove, chmataci jsou opravdu vynalezavi. Pro
komunikaci po nezabezpecenem kanalu musi byt zamek odolny proti
opakovani dat, tj. mel by se pouzit napriklad princip
challenge-response. Tim nechci Vas napad zpochybnovat, jenom ukazat,
ze slabina se da najit na kazdem systemu, i kdyby byl na prvni pohled
(2^2048 moznosti) nedobytny.

Ales Prochaska