Tvorba plosneho spoje

Ľubomír Leňko Lubomir.Lenko
Středa Březen 17 12:10:34 CET 2004

No ja som niekedy robil DPS nasledovnym sposobom:

1. urobit si predlohu systemom deliacich ciar na papier
2. preniest "vrtaci" predpis na plosak a navrtat diery
3. vycistit plosak "torom" (prasok na riad) ale tak, aby tam este nejaka med
ostala, oplachnut vodou, vysusit
4. nastriekat nejakym autolakom (takym aby po vyskrabani bola kontrastna s
farbou medi), iba tenku vrstvu
5. nechat poriadne vyschnut
6. "vyskriabat" deliacie ciary ihlou alebo starym zabrusenym perom na
atrament (ciary samozrejme nie su pravouhle; nieco podobne ako uvadza
Motorola vo svojich datashetoch), v podstate od toho zalezi, ako bude plosak
vyzerat (daju sa s tym robit dost tenke deliace ciary ...) proste makacka
7. vyleptat to v kyseline chlorovodikovej + peroxid (nenechavat samozrejme
hodinu a viac), este sa mi nestalo
8. farbu odstranit nejakym riedilom alebo mechanicky zoskarabat a umyt
"torom"
9. nechat rozpustit kolofoniu v liehu (acetone) a natriet s tym plosak,
nechat zaschnut
10. "prevrtat diery zalepene farbou alebo kolofoniou) davat pozor, aby sa mi
cin nerozlieval po celom plosaku (alebo rovno cely pocinovat)

ale pochybujem ze by takto este niekto neska (v dobe pocitacov, navrhovych
programov a tlaciarni) vyrabal plosaky ... [:c)

taze asi tak nejak

S pozdravom L. Lenko