Tvorba plosneho spoje

Snail Instruments snail
Středa Březen 17 12:10:33 CET 2004

>Objednat desku je hezke.
>To jde v pripade ze nepotrebujete, aby to druhej den behalo a rychle
>to bylo cely hotovy popr. vyprogramovany a zbaveny chyb.

Ja vim, ze uz asi nemam ten pohled z hobby stranky, ale jestli se nemylim, tak puvodni autor to stejne jeste nema osazeny. Je fakt, ze ma desku jako kr.. teda chci rict hodne rozmernou. Nevim, co je to za zarizeni, ze si vyzaduje desku o plose 10dm2, ale jestli je na ni jeste neco jineho, nezli 250 ledek, tak jenom material k osazeni tehle plochy musi stat majlant. Petikilo za desku by me uz nezabilo. (Jenom pro porovnani - BitScope, jehoz schema je na 4 listech A4, ma plosnak 2.2dm2, a pritom zadne SMD.)

>cekat nedokazal. A protoze nejsem superman, obcas seknu i chybu v zapojeni,
>proste jsem neco nedomyslel, takze delam desku podruhe a uz by se to zacalo
>casove vlect a stalo vice penez.

Pokud opravy nejsou prilis rozsahle, da se neco napravit preskrabanim a novym propojenim tenkym dratkem. Pouzivam takovy ten dratek pro ovijene spoje, nepali a neroluje se mu izolace. Nebo preskrabnout spoj a zapajet SMD odpor.

>Chci rici, ze nekdy clovek desku udelat potrebuje a casu neni nazbyt.
>Tedy i domaci vyroba ma sve misto.

V podstate ano, ale nesmi se to dozvedet zakaznici, jinak by toho zneuzivali a chteli by vsechno zapajet pres noc, aby to pak u nich mohlo dva mesice bez povsimnuti lezet :-).

J. Hanzal