Re: Náhrada A/D SIPEX

Snail Instruments snail
Středa Březen 17 12:10:28 CET 2004

>mo?nost pou??t typ MCP3002, co? je p??m? ekvivalent SP8537. Probl?m je v
>tom, ?e objednac? mno?stv? je 540ks za cenu cca 65,--. Nena?el by se n?kdo,
>kdo tyto obvody tak? pou??v?, s n?m? by jsme se dohodli na kumulaci
>objedn?vky ? D?kuji v?em za trp?livost, kontakty pros?m na
>PavelRotter@newte.cz

Ja bych mel pripadne zajem o MCP3202 take DIP - doufam, ze je to ekvivalent SP8538JN. Cili totez, ale 12bitu.

Predpokladam,ze nabidka je z GM, mozna by stalo za uvahu zkusit MES (mespraha@ms.anet.cz), pripadne Asix (asix@asix.cz), mozna by mohli dodat mensi nezli male mnozstvi. I kdyz Asix je zrejme v rozkladu, budto neumeji vybrat e-mail nebo se neobtezuji odpovedet. Ostatne u nich se mi stalo uz vickrat, ze jsem musel odpoved urugovat, ale tentokrat nepomahaji ani urugence. Ze bych jim poslal lahev nejakeho dobreho moku jako vsimne?

J. Hanzal