Dojezdy u el. stahovani oken

Jiří Foldyna jiri.f
Středa Březen 17 12:10:32 CET 2004

Asi pred 1/2 rokem tu probehla diskuse na dane tema, zkusenosti byly nakonec
shrnuty do jednoho souboru. Zkuste projit archiv konference.
S tim podleptanim pul desky a nedoleptanim druhe poloviny se to asi ma tak,
ze jste prileval peroxid behem leptani, pridani koncentrovaneho peroxidu
dela opravdu divy.
Za leta sveho bastleni jsem vyrobil peknych par metru spoju, vyzkousel
leptani ve vsem moznem, ale nejvice se mi osvedcil peroxodis?ran sodn?
(natriumpersulfat), ktery pracuje cist? (na rozdil od chloridu zeleziteho) a
setrne (na rozdil od kyseliny). Koupit se da v Lachem? Neratovice.
--
Rotta