Odpudzovac komarov

Michal Krestan krestan
Středa Březen 17 12:10:15 CET 2004

----------
> Odes?latel: Ing. Pavel Poucha <papouch@papouch.com>
> Komu: hw-news@list.gin.cz
> P?edm?t: Re: Odpudzovac komarov
> Datum: 9. srpna 2001 10:16

> Ale overeny odpuzovac komaru je opravdu zajimava vec. Tady slecna kolegy
> byla asi tyden u Sta?kovskeho rybnika, a neco takoveho by jiste uvitala.
Co
> kdybyste se domluvil s panem Belzou z Prakticke elktroniky a popsal to ?
> Domnivam se, ze by o to mel zajem.
>
> Mimochodem, nevite neco na mouchy ? Kdyz jde clovek v odlehlejsich
oblastech
> na horach (ne v moc velikych vyskachy, typicky na Sumave), vrhaji se na
nej
> v celych hejnech. Nestipou, ale je to neprijemne.

Ja jsem tohle cele resil tak, ze jsem vzal VN zdroj a pripojil na 2 mrizky,
ktere byly vzdaleny tak, aby nedochazelo k vyboji. Pri proletu jakehokoliv
hmyzu stacila mala jiskra a uz z nej nic nezbylo;-) Aby to ten hmyz
pritahovalo, tak jsem tam mel nejakou zarivku, ale uz si nepamatuju jakou.
Jinak se tohle zarizeni asi bezne prodava, protoze u nas je jedna cukrarna,
kde jsem to vydel namontovane.

Michal