zabezpecovaci GSM ...

Ladislav Cisar cisar1
Středa Březen 17 12:10:15 CET 2004

VW: Ale Benefon dela mobil s GPS a v kombinaci s druhym stejnym mobilem si
navzajem muzou sdelovat polohu !!

Lada Cisar

-----Original Message-----
From: owner-hw-news@list.gin.cz [mailto:owner-hw-news@list.gin.cz]On
Behalf Of SSOU Vodochody s.r.o.
Sent: Tuesday, August 21, 2001 12:37 PM
To: hw-news@list.gin.cz
Subject: Re: zabezpecovaci GSM ...

Jeste by to chtelo aby se konecne zacaly prodavat nejake dostatecne levne
GPS moduly ze kterych by treba po I2C nebo UART vypadla aktualni poloha,
napichnout to na jednocipa, mobil a nejak kodovat ty souradnice do halsoveho
spojeni a pak muzeme vesele a bez spozdeni sledovat, jak zlodej ujizdi s
nasim vozem a to v klidku doma na pocitacovem monitoru, na mape CR. Do druhy
ruky bezny telefon, na linku poldinky a hezky navigovat ;o))))

V.Wagner

---
Odchozí zpráva neobsahuje viry.

---