Uplnej OFF topic

franc@elsaco.cz franc
Středa Březen 17 12:10:14 CET 2004

| Odes?latel: Petr Mautschka <petrma@hbu.cas.cz>
| >
| Jejich vraceni jste vsak nepochybne ani neodmitli. :-))
| Asi bych pozadal o vraceni desky pisemne a nechal si potvrdit kopii, nebo
| bych to poslal s dorucenkou do vlastnich rukou. Oni jiste zmeni nazor.

Ne ze bych se chtel HP zastavat... ale kdysi mi kolega rikal o HP, ze vadne
dily putuji na repas a ze cena opravy je o cenu techto dilu snizena.

Neni to zarucena informace, jen z druhe ruky. Overte si jejich podminky jak
servisni, tak i zarucni a kdejake jine. Ocekaval bych, ze to bude nekde na
okraji velmi mikroskopickym pismem.

Zdravi

                   Jaroslav Lukesh
Winmodems, Winprinters, Winscanners, etc. are not supportable
under linux[...] In the United States it is illegal to sell a
linux distribution that supports these devices.
			 Linux + Windows HOWTO v0.1.0 1999-11-04