vyhodnocovani motokarovych zavodu - jak na to?

Karla Dvořáková ferdina
Středa Březen 17 12:04:01 CET 2004

Zdravím,
já jsem neměla na mysli VF techniku, protože tomu moc nehovím (to spíše TTL
a relátka), ale NF. Ale použití VF by mohlo být také zajímavé.
Směšovací produkty se dají odstranit pomocí těch pásmových propustí (velice
strmé) a vhodnou volbou kmitočtů tak, aby libovolná kombinace kmitočtů
nedala vzniknout kmitočtu jiného vozu. Při použití NF by to mohlo být
jednodušší. Rychlost vozů se dá přeci snížit v oblasti průjezdu cílovou
čárou pomocí šikany :) Cívka by mohla být pod něčím, čemu se říká příčný
práh čili retardér (a oni si to závodníci rozmyslí jezdit přes to smykem :)
Jiné řešení by mohlo být v použití obráceného postupu. Cívka, velice
směrová, bude vysílat signál nad sebe. Elektronika v motokáře zaznamená
průjezd a čas průjezdu do své interní paměti. Jiný vysílač potom naváže
spojení s elektronikou vozu a přečte si data z paměti a předá je počítači.
Nevýhodou je potřeba velice přesných palubních hodin. Nebo použít další
vysílač s časovou informací a všechny hodiny ve vozech synchronizovat.
Cenová relace AM vysílače je 242 Kč a AM přijímače 428 Kč bez DPH. To je ale
krkolomný způsob že ano :) To jsem tomu zase dala.

Karla Dvořáková

---
Odchozí zpráva neobsahuje žádné zákeřné viry či jiné šílenosti a zrady.