Re: Váhoměr + ....

Karla Dvořáková ferdina
Středa Březen 17 12:04:01 CET 2004

> Pokud chcete bazirovat na detailech, pak jednou casti radiostanice je
> vysilac, nikoli vysilacka... Ovsem take vas nenutim rikat svemu fotaku
> fotograficky aparat nebo videu magnetoskop... :-))

Promiňte,omlouvám se,sorry  já už to nikdy neudělám :)
    Jenže na slovo vysílačka jsem alergická, ale s tím nikdo nic neudělá.
Náčelník ústředny nás za vysílačku hubil, tak se, prosím, nedivte.
Ale není ten magnetoskop hezčí než video ?

    Ústí nad Labem není podle mého názoru malé město, ale já jsem spíše
samotářka takže není vůbec divné že mně neznáte. Pokud se někdy setkáme tak
pochopíte sám. Kde bydlíte ? Já v Krásném Březně

Karla Dvořáková

PS.: Příště asi opustíme konferenci a použijeme soukromý e-mail :)

---
Odchozí zpráva neobsahuje žádné zákeřné viry či jiné šílenosti a zrady.