programovanie GAL a PAL

pavel prochazka hacesoft
Středa Březen 17 12:03:51 CET 2004

PAL obvod je napr. jen soucove pole nebo jen registry. A navic je programovatelny
 jednou (alespon si myslim). Gal ma jak souctove pole tak vystupni registry
 a dalsi srandicky. GAL je nasledovnik PAL obvodu. Nakolik PAL obvody nahradi
 jeden GAL obvod, a navic se da preprogramovat.

S pozdravem
Pavel Prochazka
hacesoft@mujmail.cz
www.prochazka.zde.cz