Ahoj vsichni,, :-)) MODEL KTE

Jan Rehak Rehak
Středa Březen 17 12:03:51 CET 2004

Hi vsichni

Jo, ohledne KTE je to pravda...
KTE vlastni GMko, castecne jej take financne stabilizuje...

Jenomze jak je mozne, ze KTE ma mesicni naklad 16.000 a ARadia maji cca 30.000
???
Leda tim, ze lide jsou setvacna masa, ktera nemysli...

A mysli jenom par jedincu, kteri kupuji i to KTE...
Ale tam jsou zase tak silene procesorove veci, ze nema smysl to resit...

Podle meho nazoru se KTE posledni dobou hodne zvedlo, jenom jim chybi nejaky
Kosta...
Ale Kosta nepujde do KTE pracovat  za radovy plat 10 - 20.000 protoze na volne
noze  si na projektech vydela s jeho schopnostmi minimalne 2x tolik..

A GMko do toho vic penez davat nebude...

A kdokoli jiny sotva, ostatne GMko vi proc jim neprida, protoze at si kdokoli
cokoli o te firme rika, obchodnici jsou dobri a obchod se soucastkama delaji
dobre...
Jinak by uz konec koncu opravdu byli na smetisti dejin..

A jsme zase u toho, ze CR je mala zeme atd...
Proste ohrana gramofonova deska...

--
Hezky Den
                                                   Jan Rehak