Ahoj vsichni,, :-)) Nevite kde objednat nebo jinak ziskat

Andy Jancura andy_jancura
Středa Březen 17 12:03:49 CET 2004

Ahoj Mikro,

>Spis me zajima FPGA, CPLD, DSP,......... ale to tam neni.

Toto zaujima aj mna. Takze sme uz dvaja a nie sme urcite sami. Inak vsetko
co viem, je z "mudrych" knih, casopisov a prebdenych noci. Prave vcera som
napr. prisiel na to, ako mam urobit PCB...

>HW chce a musi vydelavat, ale dlouho se to pokouselo skryvat za lidovou
>umeleckou tvorivost - verejne prospesnou cinnost. Proc.

Tak toto si trafil uplne presne.

>Na odmene za praci neni preci nic zleho. Pokud ta prace stoji za to.

Praca alebo "amaterska" komercia na HW je uz naozaj dlho.
Aby som to vysvetlil: HW obchod a HW ostrov AVR.
Ak ich uz niekto ma, tak by sa patrilo, aby tie AVR mal vzdy v ponuke a
vedel ich aj dodat. Ak sa pozriete do obchodu najdete akurat jeden klon
x51... A k tomu jednu hlasku o dodacich lehotach a vysokych cenach v GM...
Ak by to robil naozaj profesionalne, tak ich vydoluje hoci aj s tramtarie.
Pretoze k zohnaniu su.
Iny priklad, posledne CD sa vraj oneskorilo, dovod nevysporiadane prava s
Atmelom. Toto mi teda pride naozaj hlupe, teda prepacte amaterske.

P. Rehak, velmi rad budem nakupovat v HW obchode, ale az to bude naozaj na
urovni, budem vediet, ze ak nieco budem potrebovat, tak to tam zozeniem a v
dohladnej dobe budem mat na stole. Hoci aj za viac nez je bezne.

>Takze muj nazor - at je HW komercni, ale zaroven obsahove na urovni.

Myslim si, ze toto je v CZ alebo SK nerealizovatelne.

Pretoze na to, aby ste tomu dal naozaj uroven, potrebujete tim (skupinu)
ludi, ktory maju spolocnu a jasnu viziu, vedia co chcu dosiahnut, su ochotny
pracovat non-stop, spat pri PC, jest pizzu, pit coca-colu... A nevadi im, ze
to robia pre svoju zabavu a nemaju zato spociatku ani halier.
Ak sa pozriete ale na realitu v CZ alebo SK, tak to v skupine ludi vyzera
tak, ze kazdy z kazdeho chce vytiahnut iba know-how, ktore sam nema a pokial
mozno s minimalnymi vydavkami, najlepsie uplne zdarma. A to nehovorim uz o
jasnej vizii a korektnej spolupraci...

A.