Ahoj vsichni,, :-)) Nevite kde objednat nebo jinak ziskat

rotta, spol.s r.o. rotta
Středa Březen 17 12:03:49 CET 2004

Castka bude fixni pri urcitem poctu prodanych cisel. Zvysi-li se ale
remitenda casopisu kvuli jeho obsahu, ta fixni castka se asi podstatne
snizi. No a kdo by delal lepe (stejne?) za mensi penize?
Ted me ovsem napada, nevyvazi-li vydavatel neprodana AR do Ruska jako stary
papir :-). Pak bych chapal i ten, ponekud nevyrovnany, obsah.
--
Rotta