NT

Vena Kovar vkovar
Středa Březen 17 12:03:11 CET 2004

> Co je to za spravce site ktery si nedovede poradit
> ani s tak jednoduchou veci ;-)

> Ja osobne bych na to sel pres prikaz "du" (disk
> usage).
> Proste bych v adresari osobnich uctu pustil neco jako
> "du --max-depth=1".

I tak mozno, ale zamiloval jsem si programek SpaceMonger (je pro Win, ale
umi i sitove disky)
Je na
http://www.werkema.com/software/index.html
Maluje soubory a adresare jako obdelniky, velke podle zabraneho prostoru na
disku. Vynikajici na ruzne sysly, kteri si sve zrni schovavaji do velmi
dlouhe cesty, apod.
Je sice klikaci, jednoduchy na ovladani a velmi funkcni.

Vena Kovar