Odpor

Petr Pokluda pokluda
Středa Březen 17 12:02:59 CET 2004

> Jakou to ma podkladovou barvu? Odpory mohou byt blede modre nebo tmave
>zelene (metalizovane), pripadne bezove (uhlikove), civky jasne zelene, taky
se v >podobnem pouzdre delaji pojistky. Jestli je na desce nejaky popis,
muze urcit >alespon typ soucastky.

Dekuji vsem.
Byl to opravdu odpor (0.5W, uhlikovy, barva podkladu svetle seda, R806 na
DPS) a jeho hodnota mela byt  479 Ohmu v toleranci 20% :-((( .
Do vecnych lovist mu pomohl prorazeny tranzistor spinaneho zdroje. A ty
barvy (STRIBRNA a ZLATA TAM OPRAVDU JSOU, prohlizelo si to vice lidi).
Divne ale je to tak jak tak (presna hodnota a ta tolerance .....

Jeste jednou dekuji.

PetrP