LCD

Jiří Foldyna jiri.f
Středa Březen 17 12:02:59 CET 2004

Ahoj,

jak na ten displej teda zapisujes? Posilas mu jeden znak za druhym, ne ?
Pokud displej automaticky udrzuje pozici kurzoru za poslednim vlozenym
znakem, staci si pamatovat, kolik znaku jsi mu poslal, a vis, kde je kurzor.

Mimochodem, jakou sadu ridicich prikazu podporuje ten displej? Pokud si
matne pamatuji, tak posledni LCD displej, se kterym jsem delal (ale to uz je
dyl a byl to tusim displej 2x20 znaku), umel i adresovani kurzoru...

Ing. Jiri Foldyna
mailto:jiri.f@avizo.cz