Domaci sit.

Jindrich Vidensky vidensky

From: Oldrich Kepka <hw@sanitas.cz>
> WinProxy se sice hezka vec, ale maskarada je maskarada. Proto i vote for
> Linux! Zalezi na tom, co od toho pripojeni na Internet pozadujete, jen http,
> ftp, mail, telnet => staci WinProxy, pokud najake jine sluzby pak jedine
> Linux + maskarada + dial on demand = 0kc(sk) + (hodina prace pokud to vse
> znate | 3 dny pokud znate praci v Linuxu nebo Unixu a neco jste nekdy
> konfiguroval | v jinem pripade bych to radeji nezkousel).
>
> Olda

Ale no tak. Chalan pisal, ze ma dva compy s Windowsami, prakticky netusi,
ako rozbehat zdielanie inetu, je ochotny to robit cez seriovy port... Radit mu Linux
je IMHO v tomto pripade jemne povedane zbytocne. Plati IMHO to "...bych to radeji
nezkousel". Ak nie je uplny zaciatocnik na PC, tak s WinProxy to ma za pol dna
rozbehane aj s montazou kariet.
Chapem zapal linuxakov pre Linux, niekedy to vsak v aktivite s jeho nasadenim prehanaju :-)
V nejakom inom maile ktosi odporucal dokonca nasadenie dalsieho pocitaca :-))
Na zaver obligatne sorry za offtopic.

S pozdravom
Jindrich Vidensky
vidensky@klimakonzult.sk