Domaci sit.

"Zíka Aleš, Ing." @regina.gin.cz "Zíka Aleš, Ing."
Středa Březen 17 11:50:32 CET 2004

	K propojení pocitacu lze vyuzit seriovou linku, Win95/98 to primo
podporuji (nezkousel jsem, snad to funguje) jmenuje se to nejak "Prime
propojení kabelem", ale bude to hrozne pomaly. Doporucuji pouzit sitove
karty, daji se sehnat uz kolem 500,- Kc.
	S Internetem nemam zkusenosti, ale snad by mohla chodit WinProxy,
pro dva usery je zadarmo (jestli jsem sparvne pochopil licenci).

			Ales Zika
			Pelhrimov

			e-mail: Ales.Zika@pel.cb.ds.mfcr.cz
				  Ales.Zika@seznam.cz