Tlakove piezo snimace

Snail Instruments snail
Středa Březen 17 11:52:44 CET 2004

>nemate nekdo zkusenost se subjektem ? Konkretne jsem nasel v GM katalogu
>sensor USF-2513P za zajimavou cenu ale v tom jejich elektronickem ceniku
>nic blizsiho neni. Nevite jak to funguje ?

Katalog 2000 strana 215 (99 str 167). Ja bych rekl, ze to nekdo v GM omylem
nakoupil, ted jim to tam lezi a nemuzou se toho zbavit. Alespon usuzuju z
tech nesmyslnych aplikaci, ktere v katalogu uvadeji.

>signal pohybuje, zda je ten vystup staticky (kdyz na tom lezi kilo jestli
>je na vystupu porad stejne napeti v case)
Neni, jenom pri zmene. Jako gramofonova prenoska.

>Napadlo mne udelat z takovyhle snimacu vahu - mezi dve desky dat do rohu
>ctyri sensory a nejaky display ktery by ukazoval vahu.
Na vahy se pouzivaji tzv. 'load cells' (je pro tohle cesky termin?),
funguji podobne, ale nikoliv na piezoelektrickem, ale piezorezistivnim
principu. Jejich vystup je staticky, odporovy mustek. Jejich cena v kusovem
mnozstvi prevysuje cenu hotove vahy z Taiwanu.

J. Hanzal

Electronical devices for chemical laboratory, custom electronics design
Snail Instruments                      Josef Hanzal, M. S.
Vojanova 615                           phone/fax: +420-311-24433
266 01 Beroun                          e-mail: snail@iol.cz
Czech Republic                         URL: http://www.vitrum.cz/snail/
GPS: 49?58'28" North, 14? 4'35" East