13 dBm EIRP

Cihak@dkv.lbc.cdrail.cz Cihak
Středa Březen 17 11:52:44 CET 2004

Ach jo.

Panove domnival jsem se, ze se bavime o konkretnim problemu
a ne o neexistujicich antenach. Pokud nekdo mluvi o vsesmerove
antene KAZDY kdo se prakticky venuje stavbe a pouzivani anten
rozumi tomuto terminu tak jak jsem napsal. Pokud pod nim
mermomoci chcete hledat neco jineho, pak nema smysl o tom
dale mluvit - je to totiz ztrata casu.
A jeste jednou - izotropni antena NEEXISTUJE.

	Martin - OK1UGA

-----Original Message-----
From: Frantisek Bocek [mailto:xbocekf@cslab.felk.cvut.cz]
Sent: Friday, May 05, 2000 7:26 PM
To: Multiple recipients of list
Subject: Re: 13 dBm EIRP

No vy jste se snad bal priznat, ze ta Vase  antena
neni vsesmerova (izotropni). To jste mohl napsat drive...
Tady slo o vypocet EIRP, ktery je vztazen skutecne
k idealnimu vsesmerovemu zarici  (opravdu nestaci, ze
vyzaruje do vsech smeru v hor. rovine)

Takhle tady nekteri asi uverili, ze ta antena skutecne vyzari do VSECH smeru
intenzivnejsi signal, nez izotropni zaric... (doufam ze nemusim vysvetlovat
vyznam slova VSECH);-)))

To by bylo perpetum mobile...

Frantisek Bocek