Povrchove osetreni kontaktu

Serych@Panska.CZ Serych
Středa Březen 17 11:52:33 CET 2004

Zrovna dnes jsem osetroval kontakty u velmi podobneho nejmenovaneho
zarizeni. V mem pripade ovsem chyba nebyla na te male desticce s par
svabiky, co si toho hodne pamatuje, ale v te patici, do ktere se ta desticka
strka (dukaz jsem provedl zastrcenim fungl nove desticky, ktera se chovala
uplne stejne - kdyz jsem ji pridrzel, zarizeni jednou piplo ta bedna s
obrazovkou, co se k tomu pripojuje zacala ukazovat obrazky a bylo to OK,
zatimco, kdyz jsem onu novou desticku nedrzel ve spravne poloze, razem se ze
zarizeni stal univerzalni plasic komaru a mysi, ktery neustalym pipanim
upozornoval na to, ze ta bedna s obrazovkou nic ukazovat nebude).
Tak jsem vzal jemny smirgl, kontaktol a ten Thajwancuv konektor radne
probral. Zda se, ze zarizeni se zatim nechova jako univerzalni plasic
komaru, ale jako cosi, co nikoho v teto konferenci urcite vubec nezajima.
Proto take koncim svuj mail. :-))))))))

					Jakub Serych