Povrchove osetreni kontaktu

Ales Filip afilip
Středa Březen 17 11:52:33 CET 2004

Hello milan,

p?tek, 19. kv?tna 2000, you wrote:

mkcc> Zdravim,

mkcc> -----P?vodn? zpr?va-----
mkcc> Od: KRIZP1
mkcc> Odesl?no: 18. kv?tna 2000 18:53
mkcc> Komu: hw-news
mkcc> Kopie: KRIZP1
mkcc> P?edm?t: Povrchove osetreni kontaktu

mkcc> No nevym, jestli bych to pouzil na kontakty od pametoveho modulu, ale
mkcc> jinak s oblibou pouzivam obycejnou tvrdou gumu na gumovani.

To je asi nejlepsi zpusob. Cistim tak i SIMMy a DIMMy do pocitacu.
Pouzivam ale mekkou gumu, takovou tu bilou.
U  Conrada  jsem  videl take na cisteni tistaku takovou jako tuzku, ve
ktere  byla  slisovana  skelna  vlakna  ze  skelne vaty,(ale vsechna v
jednom  smeru). Jestli jste nekdy kreslili tusi vykrasy na pauzak, tak
neco takoveho so prodavalo v papirnictvi pod nazvem "Drbatko na tus" a
vymazavaly  se  tim spatne cary z vykresu. Vyhodou teto "tuzky" je to,
ze se s tim da krasne odstranit z tistaku i nepajiva maska, kdyz v tom
miste potrebujete zrovna pajet.

Ales Filip    <afilip@gmx.net>
Kutna Hora    <FIDO 2:423/87>
  http://afilip.kgb.cz
        ICQ:64650313

Pozor !! Tato zprava obsahuje viry. Necist !!