Natoceni soucastek

Andy Jancura andy_jancura
Středa Březen 17 11:52:22 CET 2004

Ahoj,

Trochu to komlikuje fakt, ze pedal je cely prohnuty a pruhyb je
kruznice s polomerem 2,5 m. Nevite prosim nekdo, zda se da
v nejakem navrhovem systemu (OrCad, Eagle...- pokud mozno
u free verze) natocit soucastka treba o 2 stupne? Pokud je mi znamo,
lze soucastky otacet pouze o 45 stupnu, coz je mi zcela na nic.

Ako to je s s tymi rozmermi, tusim sa daju vsade nastavit velkosti
do A0 a mozno este viac. Nepamatam si to presne.
Free verzie, hmm, posledne Pads-y by to mohli zvladnut. Ale ci ano,
neviem, je to predsa len free... Otacat o dva stupne ide tiez standartne,
len si treba najst nieco ako "rotation increment" a nastavit si kolko
potrebujete.

A.